piątek, 24 maja 2013

Prezentów produkowanie

Jestem najstarszą wnuczką. Teoretycznie to ja jako pierwsza powinnam dokonać zamążpójścia, ale nam jest dobrze tak jak jest :) Natomiast pozostałe kuzynki będące pod skrzydłami dość konserwatywnej babci dokonują tego aktu. Pierwsza była Magda i to już ładne parę lat temu. Teraz padło na Niuśkę - najmłodszą z nas. Szczęść im Boże!
Jako że nie lubię sztampowych prezentów postanowiłam młodą parę obdarować czymś wyjątkowym, a do tego praktycznym - tak tak, kobiety nienawidzą praktycznych prezentów ;)
Co to będzie? Jestem w trakcie dziergania bieżnika :) Mam czas do 29 czerwca, ufff ;)
Wzór zaczerpnięty, z którejś gazetki dotyczącej szydełkowania :



A tak wyglądają początki:


Gwoli wyjaśnienia - pod bieżnik uszyję obrus z lnu w kontrastowym kolorze :)
Mam nadzieję, że prezent spodoba się nowej właścicielce :)
pozdrawiam :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz