czwartek, 23 maja 2013

Rodzinny ogródek działkowy - CANDY

Zacznijmy od R.O.D. Staliśmy się posiadaczami działeczki o powierzchni ~340m2. Działeczka niestety trochę zarośnięta, ale z tzw. potencjałem ;)
Z dużym i starym winogronem - jeśli zaowocuje tak jak pokazuje teraz, to słoiczków z przetworami i butelek domowego wina będzie naprawdę dużo, zdążymy obdarować znajomych, ale również myślę, że wtedy powstanie następne CANDY. Do tego czerwone porzeczki - galaretka z nich, mniam. Agrest, mięta i parę drzewek wiśni. Po prostu bosko. Niestety narazie wymaga dużo pracy, ale jest przyjemną odskocznią od zgiełku i hałasu.
Tak, jest duuuża działka w Sławie, ale tam nie pojadę po pracy :) Tam można jechać na dłuższy pobyt :)

A teraz sprawa rzeczonego Candy. Kiedyś proponowałam, dzisiaj wykonuję. W związku z tym, że na działce roboty są na razie ewidentnie męskie, ja sobie grzecznie siedzę i dziergam.

I. Co można dostać?
Kojarzycie pewnie kocyk falę? Oczywiście, chociażby z postu Bigmamy (o tutaj). U mnie też się kiedyś przewinął, zapomniałam zrobić zdjęcia gotowego nim wyjechał do Sławy, ale w wakacje nadrobię to małe faux pas. W tym Candy do wygrania kocyk w wybranych przez Was 4-ech kolorach o wymiarach ok 70x80cm. Z kolorków można wydziergać i kocyk dla małego chłopczyka jak i dla dziewczynki, a wybierać można stąd:


Małe wyjaśnienie: 5 to czarny, a 11 to ciemny granat.

II. Za co można dostać? Właściwie za standardzik ;)
1. Proszę zostawić komentarz pod tym postem. Osoby bez blogów dodają swój adres email.
2. Zostań obserwatorem mojego bloga.
3. Umieść na blogu bądź fb baner, linkujący ten post.

Candy trwa do 1 czerwca. Losowanie 2 czerwca o 20.00, parę minut później wyniki zostaną ogłoszone osobnym postem.


4 komentarze:

  1. Hej, wlasnie przeczytalam u siebie ze zapraszasz na candy wiec jestem :)
    Fajnie ze zwyciezczyni bedzie mogla sama wybrac kolorki :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Atena jak widać Candy nie cieszy się zbyt dużą popularnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne candy :) Ja się na kocyk piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie się zapiszę. :)
    Kolorki bardzo ładne, trudno się zdecydować, więc jeśli szczęście dopisze, to może nr 12, 2, 7 i 3. :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń