czwartek, 14 marca 2013

Wszyscy mają falę! Mam i ja!

A właściwie będę mieć, gdyż jestem w trakcie jej robienia.
Zainspirowana pięknym kocykiem BigMamy (o tutaj) też postanowiłam sobie taki sprawić :) Najpierw musiałam po swojemu zrozumieć schemat i udało się :)


To jest narazie 8 rządków po 280 oczek, z moich obliczeń wynika, że powinien być szeroki na trochę ponad 1m. Docelowa długość to 150cm - czyli około 420 oczek.
Dobór kolorów pozostawiłam małżowinie. W błękitach - podobny do kocyka BigMamy powstanie mniejszy kocyk dzieciowy. A ten pojedzie z nami do Sławy :) Myślę, że do tulenia się w pochmurne dni będzie akuratny :)

3 komentarze:

  1. no piknie :)
    Twórz trzymam kciuki.

    ps. jakbyś mogła wyłączyć weryfikacje obrazkowa byłoby fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. A za mną chodził taki szalik w pionowe pasy, tylko moja zdolność do drutów i szydełka jest dość ujemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jeszcze fali nie umiałabym zrobić, na razie jestem na etapie kwiatka ;) :P

    OdpowiedzUsuń