wtorek, 14 maja 2013

Mieszkania małe metamorfozy

Po długiej nieobecności.
Był i naprawdę długi - 8 dni - weekend na działce w Sławie. Bardzo udany mimo, że pogoda niezbyt dopisywała. Długi weekend zakończył się gąsiorem pełnym młodych sosnowych pędów zasypanych cukrem.  Za dwa tygodnie syrop zlewam, a dodaję miód, cytrynę i wódkę. Będzie i syrop na gardło i pyszna naleweczka.




Tak jest w lesie, a tego lasu naokoło działki mamy naprawdę dużo. 


A to zaraz za płotem :)

Było i przemeblowanie w mieszkaniu, a może przede wszystkim uporządkowanie balkonu - wywiezienie pożyczonego stołu z powrotem do właściciela - posadzenie kilku krzaczków pomidorów koktajlowych i oczywiście postawienie właściwego stołu w dużym pokoju. Myślałam, że pokój się raczej zrobi mały i niewygodny, ale powiem Wam, że wszystko się tak zgrabnie ułożyło, że to chyba miejsce było po prostu stworzone na stół. Stół i krzesła żaden cud techniki, ot JYSK. Ale obrus, obrus to insza inszość. Stary, szydełkowy po babci. W prawdzie uszyłam pokrowce na siedziska, ale stwierdzam, że kompletnie nie pasują i będę celować w len, ale to dopiero pod koniec miesiąca po wypłacie. Teraz jest jak jest :)



I Luśka, która nie dała mi w spokoju szyć tylko pchała tę swoją śmieszną mordkę wszędzie, gdzie się tylko dało :)
To tyle :) do następnego :)

5 komentarzy:

  1. Ślicznie jest, mi się pokrowce podobają ;)
    Nie lubię mebli z JYSK, mam uraz po zapadającym się łóżku, które w efekcie się złamało... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My łóżek też nie kupujemy w sieciówkach. A stół taki, bo potrzebowaliśmy. Kiedyś, jak plany z domem dojdą do skutku, to kupimy raz a porządnie jakiś duży i ciężki stół dębowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się też jakaś fajna metamorfoza mieszkania, ponieważ jeśli zdecyduję się na zakup mieszkania od https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ to na razie będę miała tylko gołe ściany, które trzeba pięknie zaaranżować, więc tutaj będzie potrzebna pomoc najlepszych specjalistów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam, aż pokażesz jakieś nowe metamorfozy i chociaż część swojego mieszkania. Jestem bardzo ciekawy, bo może akurat coś mnie zainspiruje, jeśli już uda mi się kupić moje wymarzone mieszkanie. Kto wie, może już za rok będę mieszkać u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  5. super zmiana! bardzo podoba mi się ten styl

    OdpowiedzUsuń